sobota, 24 marca 2012

Filmiiik . *.*

Witam Ponownie . :* Ale fajny dzień , taka ładna pogoda i wgl , bo w końcu sobota. Razem z Sophią zmontowałyśmy dziś filmik o którym wspominałam wcześniej . Tyle śmiechu , hahahha . Dzisiaj powinniśmy odrabiać jakiś dzień w szkole , jednak my zostałyśmy w domku :) Poszłyśmy się przejść , a i tak musiałam wywołać zdjęcia wiec przy okazji mogłyśmy pogadać . Jak zawsze 1000000 pytan i 2000 odpowiedzi . No nie umiem ani jej ani sobie doradzić , podobne problemy jednak sama nie potrafie sie uporać ze swoim , a co dopiero z Sophi . Martwi nas brak komentarzy jednak sądzę , że ich przybędzie . Za kilka dni dodam historię więc będziecie mieli co czytać .  To do napisaniaaa .
No obejrzyjcie szybciutko i komentujcieee ! :*





 


numer gg; 10278840 :)




numer gg ; 24895766





Są tam pokazywane nasze numery gadu gadu , tylko chyba ich nie widać . Wiec macie podane przy zdjęciaaach  , jak się skusicie to napiszciee ;*
Mamy nadzieje ze przybędzie więcej komentarzy ;*

8 komentarzy:

  1. fajny filmik :>
    zapraszam na nowy post :))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie rozdanie .!!
    zapraszam mam nadzieje że wpadniesz .

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahha jaki filmik :)) życze wiekszej ilości komów :D Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Wyspa tajemnic" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szalone;P Powodzenia w prowadzeniu bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewczyny ! piszcie coś bo już nie mogę się doczekać do będzie dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny filmik.
    wpadnij do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny filmik :)

    OdpowiedzUsuń