sobota, 25 lutego 2012

Inadequate time .

Stoisz zamyślona , wpatrzona , zastanawiasz się dlaczego akurat tędy , czemu w tym cudownym momęcie . Po chwili przed oczami pojawia się białe światło , biała plama. Budzi Cię nieznajomy dźwięk . Słyszysz tylko '' pik , pik , pik '' . Próbujesz otworzyć ciężkie powieki , czujesz jak twoje ręce są bezwładne , nie masz sił w nogach , łzy lecą  po policzku.  Serce nadaję nowy rytm , a rozum próbuje rozpoznać otoczenie. Leżysz na łóżku , wokół Ciebie pełno nieznanych urządzeń , boisz się . Dociera do Ciebie , że nie jest dobrze . W końcu uświadamiasz Sobie  , że jesteś w szpitalu . Wargi masz sklejone i boisz się je rozerwać , odtworzyć dźwięku z ust . Nie ma nikogo wokół Ciebie , jesteś samotna w białym pokoju , pełnym zmartwień i niewyjaśnionych sytuacji . Zastanawiasz się co się stało , próbujesz dotknąć dłońmi ciała , jednak one nie ulegają twemu rozkazu . Oczy zanurzają się w słonej wodzie , co raz bardziej rodzi się w twoim sercu strach , brzuch ściska mięśnie . Przewracasz mokrymi oczami , nagle do sali wchodzi pewna osoba , nie jest to lekarz ani pielęgniarka . Serce przyciska twoją pierś do ściany , widzisz większe zarysy osoby zbliżającej się do Ciebie . Jest to chłopak , jednak twoje zamdlone oczy nie potrafią go rozpoznać . Klęknął, opuścił głowę w dół , przemawia do Ciebie zadrżonym głosem :
- Mam nadzieję , że mnie rozumiesz , nie chce by ci się coś stało , proszę żyj .
Czujesz że jego głos jest pełen smutku , ale twoje wargi są jakby przymarznięte do siebie . Próbujesz coś wydusić z siebie , ale bezskutecznie . Nieznajoma osoba wstaje i odchodzi . Twoje myśli krążą zastanawiając się kim on był, lecz nie masz zbyt długo czasu na myślenie. Do pokoju wchodzą osoby . Widzisz , że to pielęgniarka wraz z lekarzem . Zauważyli iż twój stan się poprawia , robią Ci badania .
 - Fernanda , twój stan się poprawił , zagrożenie minęło. Twoi rodzice czekają na korytarzu , zaraz przyjdą Cię odwiedzić .
 Nadal boisz się wyłonić dźwięk z ust , dalej nie wiedziesz co się stało ,  nadal Twoje serce drżało z niepewności . Z niecierpliwością czekasz na bliskie ci osoby , czas staje się klepsydrą życia . W końcu otwierają się drzwi , widzisz rodziców z pewną osobą przy której z niewiadomej przyczyny serca nabiera tępa , stajesz się niecierpliwa i zdenerwowana . Ta osoba zbliża się bliżej Ciebie , dostajesz drgawek , rzucasz się po łóżku gdy nagle nie możesz złapać powietrza , dusisz się , przed oczami pojawia sie czarna dziura .... Budzisz się po raz kolejny nie pamiętając co się dzieje . Wokół Ciebie stoi ten sam człowiek z rodzicami . Nie wiesz czemu reagujesz zdenerwowanie na obecnego mężczyznę . Wydajesz dziwne dźwięki z ust , Mama próbuje Cie uspokoić powtarzając , że za jutro wrócisz do domu. Patrzysz na niego , on odwzajemnia spojrzenie , które wydaje się chytre i podstępne , puszcza Ci oczko . Gdy już opanował Cie spokój , Ojciec przedstawił Ci go jako wspólnika firmy i przyjaciela rodziny , mężczyzna wziął Twoją dłoń pocałował mówiąc - Cole jestem. Jego dotyk wywierał na Tobie te same uczucia panujące przedtem . Poprosiłaś rodziców by zostawili Cię samą , oni sprzeciwiali się Tobie . Pokazywałaś , że jesteś zmęczona . Zostajesz sama w tym odludnionym pokoju , próbując przypomnieć Sobie mężczyznę który z ogromną prędkością potrącił Cię na drodze . Nie potrafisz złapać myśli . Nagle przypomina Ci się sytuacja z chłopcem , te namysły wzbudzają w tobie ogromne przerażenie , w pewnym momęcie czujesz jak twoje ręce nabierają siły . Podnosisz najpierw jeden palec potem kolejny i kolejny . Głęboko oddychasz , ledwo przełykasz ślinę . Myślisz - odzyskałam władzę w dłoniach , niesamowite...


28 komentarzy:

  1. Dziękuje za komentarz :D
    Obserwujemy? (:

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne ; )
    obserwujemy ? ; D

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki za komentarz :)
    jeśli spodobał Wam się mój blog, zachęcam do obserwowania :)
    byłoby mi bardzo miło :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za komentarz !
    OBserwujemy ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję : )
    bardzo ciekawy post, wymyślony czy z życia wzięty ?: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwy , jest napisany na podstawie mojego wypadku . Dalsza część bd w 3 poście ; >

      Usuń
  6. świetnie napisane :)
    dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo nowy blog :)) Miłego pisania na nowym :D Zapraszam do mnie na recenzję filmu "Hanna" - świetnego Thrillera <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią przeczytam następne :) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę weny i abyś nigdy nie zaprzestała w pisaniu, bo świetnie to robisz.
    Dziękuję za komentarz ;) Oczywiście obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za komentarz :) Ja już Twój blog obserwuję. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. W tej chwili pastele można łączyć dosłownie ze wszystkim ! Pastelowe spodnie najlepiej połączyć z koszulką z nadrukiem oversize do tego mogłabyś dodać kilka rzemyków na rękę w różnych kolorach i duży pierścionek(najlepiej pozłacany z dużym oczkiem), na lato do takich spodni powinnaś zainwestować w kolorowe martensy które zaprezentowałyśmy w notce (5 zdjęcie) lub szpilki w kolorze nude. Mam nadzieję że pomogłam, polecamy się na przyszłość :D
    Julie.
    ps. jeśli zdecydujesz się na taki zestaw prześlij nam swój outfit fv3@o2.pl :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna notka! :) Podoba mi się sposób pisania bloga :)
    Obserwujemy? Ja już dodałam :3

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie , obserwuję i liczę na to samo ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, świetnie napisane ! Pisz dalej, dobrze Ci to idzie :)
    i dziękuje z komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  15. a co do tego faceta, to właśnie go nie znam :c a chciałabym haha

    OdpowiedzUsuń
  16. Natrafiłam na niego przeglądając stronę weheartit i tak został moją tapetą na telefonie xd haha

    OdpowiedzUsuń
  17. z miłą chęcią, tylko jest problem bo ja nie mam Gadu-Gadu O_o hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  18. Dagmara, Daga, normalnie jakoś ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. ` bardzo uczuciowe.. i takie realne. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne <3 obserwuję i liczę na to samo ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. http://poonad-horyzont.blogspot.com/2012/02/jestes-wszystkim-o-czym-mysle.html
    tutaj jest notka o tym co chciałabym mieć na wiosnę :)może ci pomoże : D
    ale dziękuję za komentaerz i za pomysł :)
    czekam na kolejny post u ciebie :>

    OdpowiedzUsuń
  22. z chęcią przeczytam kolejne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. nie mogę znaleźć :c ale wiem, wysyłam Ci linka do mojego facebook'a w wiadomościach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sprawdź w poczcie e-mail ^^

    OdpowiedzUsuń